affärsutveckling med Mcgarrett
Mcgarrett har verksamhet inom en rad olika områden, däribland design och produktion i samband med affärsutveckling och kommunikation. Med bred kompetens inom de områden som erbjuds arbetar vi med en varierad utsträckning av kunder och tar fram optimala verktyg för just ditt företags behov. Vi prioriterar kunden och dess mål och vision, vi välkomnar därför företag och organisationer till inspirerande föreläsningar där du och ditt företag får en djupdykning i det rörande ämnesområdet.
Meet McGarrett
Jan Jutbo
FÖRELÄSER OM KONSTEN ATT BYGGA VARUMÄRKE
BOKA
information
Archive
Föreläsningens längd ca 3 timmar
Bussiness
Föreläsningens delar:
Indelning och presentation

Introduktion av metodik och story
Avsnitt 1 Syftet
Avsnitt 2 Saken
Avsnitt 3 Sekten
Avsnitt 4 Sagan
Egna uppgifter och handbok
Passar bra för:
  • Dig som vill bygga ditt varumärke
  • Inspiration för personal och ledning
  • För alla som säljer tjänster och produkter
Med bakgrund inom marknadsföring och kommunikation under drygt 20 år och med tyngd inom affärsutveckling, affärsrådgivning samt varumärke föreläser Jan Jutbo om konsten av att bygga varumärke. Föreläsningarna belyser bland annat teorin om de fyra “S” syfte, sekten, saken och sagan som han menar talar för den teknik och kunskap som bör användas för att påverka ett varumärke i den riktning man eftersträvar.
NEW!
I SKUGGAN AV VÄRDSSTJÄRNOR
BESTÄLL BOKEN HÄR
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Kunder tycker till
"En givande och betydelsefull föreläsning som lämnade en med bredare syn kring innebörden av varumärkesutveckling."

– Peter
"Intressant föreläsning som gav rådgivning kring vilken riktning du och ditt företag bör hålla sig vid och vilken väg som är den rätta att ta."

– Marianne
"En otroligt uppskattad föreläsning som lämnade en inspirerad och motiverad och gav dessutom en tankeställare om utvecklingen av vårt varumärke."

– Fredrik
KARIN DANIELSSON
FÖRELÄSER OM KONSTEN ATT SYNAS I DIGITALA KANALER
BOKA
information
Archive
Utbildningens längd 2 timmar vid 4 tillfällen
Marketing
Föreläsningens delar:
Indelning och presentation

Introduktion av metodik
Avsnitt 1 Kanaler
Avsnitt 2 Budskap
Avsnitt 3 Annonsering
Avsnitt 4 Viralt vs Boost
Egna uppgifter och handbok
Passar bra för:
  • Dig som jobbar med kommunikation
  • Nå nya marknader
  • För alla som säljer tjänster och produkter
Karin Danielsson har lång erfarenhet av marknadsföring i sociala medier, strategier för digital marknadsföring samt E-handel. Med bred kompetens inom området håller hon föreläsningar som utbildar företag och organisationer hur man lyckas digitalt med sin verksamhet. Föreläsningarna lyfter fram ämnen som berör allt från strategier och kampanjplanering till värdet av content, mätverktyg och annat lärorikt för verksamheters utveckling.
Kunder tycker till
"Matnyttig navigationshjälp i den digitala djungeln"

Bonny Freeland – Curryburken
"Taggad på framtiden efter detta!"

Petronella Fager – Frisörbutiken
"Nu kör vi digital marknadsföring!"

Veronica Tony – Kvarterskrogen